SPLOŠNI POGOJI DRUŽBE MEHATRON ROBERT PERGER s.p. ZA
POTROŠNIKE
Splošni pogoji za potrošnike
Splošni pogoji sklepanja pogodbe na daljavo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi
priporočil GZSin
mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Spletno mesto ureja podjetje MEHATRON Rober Perger s.p. ( v nadaljevanju
ponudnik). Ob registraciji na spletno mesto www.mehatron.si obiskovalec pridobi
uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno
določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane
uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja določajo medsebojne pravice in obveznosti ponudnika
in kupca. S prijavo v spletno trgovino kupec potrjuje, da sprejema splošne
pogoje.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
(e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi
storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem
mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti
prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg
tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi
ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov na spletnem mestu
Ponudba na spletu se spreminja pogosto, cene veljajo na dan izdelave ponudbe, o
dobavljivosti pa ponudnik potrošnika obvesti s predračunom po elektronski
pošti.
Cene so predstavljene kot redne cene in gotovinske cene.
Redne cene so prodajne cene ponudnika za negotovinsko plačilo. Gotovinska cena
je cena, ki velja za nakup v trgovini ali preko spleta in upošteva
takojšnje 100% gotovinsko plačilo ali predplačilo na TRR ponudnika. Cene
veljajo za registrirane kupce, sama registracija pa se lahko izvede tudi ob
nakupu v poslovnih prostorih ponudnika.
Uporaba spletne aplikacije je brezplačna in v ničemer obvezujoča.
Načini plačila:
Naročeno blago lahko plačate na naslednje načine:
z gotovino ob prevzemu v trgovini ponudnika , velja gotovinska cena;
z odkupnino Pošti Slovenije ob prevzemu , velja gotovinska cena;
z nakazilom na račun ponudnika, ponudnik predhodno izda predračun, ki ga kupec
poravna na TRR podjetja MEHATRON Robert Perger s.p., velja gotovinska cena;
z obročnim plačilom America express in Diners,V primeru plačila s plačilnimi
ali kreditnimi karticami na prodajnem mestu velja redna cena.
Ob dobavi ponudnik izda račun v papirni obliki, na katerem so prikazani tudi
stroški dostave in odkupa. Naročila in njihova realizacija so kupcu vedno na
voljo na spletnem naslovu ponudnika v mapi Pregled naročil, dostop do pogodbe
pa je mogoč na naslovu ponudnika.
Cene
- Cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. V kolikor je
kupec registriran kot nadaljnja prodaja so cene brez DDV in je ta podatek
izrecno naveden.
- Cene veljajo v trenutku oddaje košarice za izdelke na zalogi, nimajo v
naprej določene veljavnosti in veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi
načini.
- Cene za izdelke, ki ob naročilu niso na zalogi ali se med procesom
urejanja naročila prodajo, so lahko različne od objavljene. V tem primeru bo
prodajalec kupca obvestil o spremembi cene in roku dobave s ponudbo.
- Trudimo se, da bi vedno zagotavljali ažurne podatke, a se vendar lahko
zgodi, da bi bil podatek o ceni napačen V takih primerih bo kupec predhodno
obveščen o spremembi pogojev in ponudnik brez nadaljnjega sprejme odpoved
naročila.
- Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku,
odaje naročila.
- Pogodba in vsa ostala komunikacija se sklepa v slovenskem jeziku.
Stroški dostave:
Če kupec želi blago prejeti na svoj naslov, mu ga ponudnik proti plačilu
dostavnih in odkupnih stroškov pošlje s paketno distribucijo Pošte Slovenije.
Cena dostave je odvisna od teže paketa:
DOSTAVA PTT DO 5 KG= 3,81 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO 10 KG= 4,64 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO 20 KG= 6,34 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO 30 KG= 6,71 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO 40 KG= 9,76 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO 50 KG= 11,35 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO 75 KG= 12,20 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO 100 KG= 15,86 EUR z DDV
Strošek za odkupne pošiljke je dodatno 1,80 EUR z DDV. Za pošiljke večjih
dimenzij ali večje mase, se kupec in prodajalec vsakokrat dogovorita za višino
stroškov dostave.
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku
Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje najkasneje naslednji delovni
dan po naročilu.
Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj
kot 3 delovne dni po prejemu naročila,
Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj
ponudnik nima vpliva.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije
CENIK POŠTE SLOVENIJA KI ZAJEMA VSE POŠILKE TUDI IZVEN ZGORAJ NAVEDENEGA CENIKA: CENIK
-
Po registraciji lahko v košarico dodajate artikle, ki jih iščete v okviru
blagovnih skupin ali po korenih besed kot npr. Mon sam 22 1920, če iščete
Samsungov 22? monitor z resolucijo 1920 x 1080. Isklanik preverja
tako nazive kot opise in vam ponudi ustrezne zadetke.
-
Ustrezni artikel dodaste v košarico in po želji nadaljujete z dodajanjem.
Artikle v košarici lahko poljubno izbrišete
ali popravite vnešeno količino(z gumbom sprmeni), pri čemer aplikacija
sproti preračunava vrednost košarice. SLIKA UREJANJA
- Pred oddajo košarice
lahko ponudniku napišete tudi osebno sporočilo v polju opombe.
- Obvezno mora namestiti kljukico
v (Z
potrdilom naročila se zavezujem k plačilu)
- če ugotovite napako kliknete pred
odajo naročila popravi podatke SLIKA
-
če pa je blago ki ga želite naročiti ustrezno kliknete zaključi naročilo.
- Ko oddate naročilo
potrdite tudi, da ste se seznanili s splošnimi pogoji. Na el. naslov boste
prejeli potrdilo, da ste oddali košarico. Na spletni strani ponudnika so z
osebno prijavo vselej dostopni podatki o statusu in vsebini košarice.
-
Ponudnik naročilo pregleda (status v obdelavi) in preveri dobavljivost in cene
artiklov v košarici in naročnika s predračunom na elektronski naslov obvesti o
dobavi in morebitnih dodatnih stroških dostave in odkupa. Za posredovanje
podatkov sme ponudnik kontaktirati naročnika na tel. številko in el. naslov, ki
ju je naročnik izpolnil ob registraciji. Pogodba o nakupu je dokončno
sklenjena, ko naročnik ponudniku potrdi prejeti predračun na elektronski naslov
ponudnika. Ponudnik dobavi naročene artikle v skladu s predhodno danimi
informacijami na predračunu. Ko je blago odposlano na naslov kupca, se
naročilo vodi v statusu zaključeno, stanka pa na el. naslov prejme
navodila, kako ravnati v primeru odstopa od pogodbe v roku, ki ga določa zakon.
Reklamacija, odstop od pogodbe in vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga ponudniku
pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za
svojo odločitev. Potrošnik lahko svoj odstop poda na obrazcu, ki je na voljo tu ali z nedvoumno izjavo,
iz katere jasno izhaja odstop od pogodbe in sicer po elektronski pošti na
e-naslov mehatron.info@gmail.com. Rok za vračilo začne teči naslednji dan po
dnevu, ko je potrošnik blago prejel. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če
je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z
odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Potrošnik mora blago
vrniti ponudniku nemudoma po odstopu, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh od
sporočila o odstopu. Zgolj vračilo blaga v roku za odstop, ki mu ni priložena
odstopna izjava, se ne šteje za odstop od pogodbe.
Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno
drugače. Potrošnik mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v nespremenjeni
količini ter v originalni nepoškodovani embalaži. Potrošnik blaga ne sme
neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe oz. vračila. Potrošnik sme opraviti
ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev
narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje
vrednosti blaga, če je le to posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za
ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik mora odstopni izjave
priložiti kopijo računa in podatke o transakcijskemu računu, na katerega bo
ponudnik lahko vrnil opravljena vplačila.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v
roku tridestih (30) dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Možnost vračila ne velja za programsko opremo, zgoščenke/DVD, video igre,
knjige in potrošni material, v primeru, da je bila originalna embalaža ali
varnostni pečat odstranjen. (napotitev iz 5 odstavka na 43č. člen ZVPOT)
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel
vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Radgonska cesta 6,2234 Benedikt ali ga
osebno prinese v trgovino na naslovu Radgonska cesta 6,2234 Benedikt.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od
pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
?artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo
normalno rabo ali za promet
?artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno
rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi
mu morala biti znana
?artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno
ali molče dogovorjene oziroma predpisane
?je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z
vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi
obvestila.
Mehatron Robert Perger s.p. seznanja da
nosi odgovornost za stvarno napako na blagu, ki se pokaže v dveh letih od prevzema
blaga, v skladu z ZVpot, da potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova
stvarne napake, če o napaki obvesti Mehatron Robert Perger s.p. v roku dveh
mesecev od dneva , ko je bila stvarna napaka odkrita in seznanitev potrošnika,
ki praviloma obvesti Mehatron Robert Perger s.p. o napaki z njegovimi
pravicami.(37.člen ZVPot)
Stvarna napaka sporoči potrošnik na mail :
info@mehatron.si
Ponudnik ima pogodbo za prenos paketov sklenjeno s Pošto Slovenije in pošlje
kurirja na naslov stranke.
Drugačen način vračila na stroške ponudnika ni možen. Pošiljk z odkupnino ne
sprejemamo.
Vračilo poškodovanih pošiljk
Če je paket do kupca prišel fizično poškodovan in kaže znake odprtja, mora
kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Kupec zavrne paket na
naslovni pošti, kjer s poštnim delavcem izpolnita reklamacijski zapisnik, paket
pa vrneta skupaj z zapisnikom na naslov ponudnika. Ponudnik in Pošta Slovenije
v čim krajšem času rešita tako reklamacijo in nadomestita poslani paket.
Garancija
- Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za
brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja
neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu, ki je naveden na
gar. listu.. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom
prodajalca.
- Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema
blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in
delujočim izdelkom.
- Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem
primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
- Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec
navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
- Reklamiranemu artiklu obvezno priložite podroben opis napake in kopijo računa
in gar. Lista.
- Naslov za vračilo reklamiranih artiklov je prvenstveno pooblaščeni servis, ki
je naveden na gar. listu.
- Reklamirani izdelek dobro zavarujte z ustrezno embalažo in polnili, da ne bi
prišlo do poškodb med prenosom.
Ponudnik krije stroške pošiljanja reklamiranega blaga izključno v primeru, ko
ga kupec predhodno obvesti o nameravanem pošiljanju in mu ponudnik na njegov
naslov pošlje kurirja. Pri izbiri drugih načinov pošiljanja ponudnik ne krije
stroškov transporta. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Naslov servisa
ponudnika: MEHATRON Robert Perger s.p., Reklamacije, Radgonska cesta 6, 2234
Benedikt
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po
vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem
obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec
lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek
e-poštnega naslova mehatron.info@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je
zaupen.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z
zakonskimi normativi MEHATRON ROBERT PERGER S.P. ne priznava nikakršnega
izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za
reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z
Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
MEHATRON,
ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na
svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno
reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena
ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe
(EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju
potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive
2009/22/ES.