Splošni pogoji sklepanja pogodbe na daljavo so sestavljeni v skladu
z Zakonom o varstvu potrošnikov
(ZVPot), na podlagi priporočil GZS in
mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Spletno mesto ureja podjetje MEHATRON ROBERT PERGER S.P.. ( v nadaljevanju
ponudnik). Ob nakupu na spletno mesto www.mehatron.si obiskovalec
uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z nakupom obiskovalec
postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja določajo medsebojne pravice in obveznosti ponudnika
in kupca. S prijavo v spletno trgovino kupec potrjuje, da sprejema splošne
pogoje.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime
in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki
uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta,
telefon),
c) bistvene značilnosti blaga
oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak
izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil
dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali
izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno
in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo
davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost
ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno
odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in
koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob
pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike
s kupci.
Ponudba artiklov na spletnem mestu Ponudba na spletu se spreminja pogosto, cene veljajo na dan izdelave
ponudbe, o dobavljivosti pa ponudnik potrošnika obvesti s predračunom po
elektronski pošti. Na spletu sta objavljeni dve ceni: priporočena prodajna cena in internetna
cena in vključujeta DDV. Do internetne cene so upravičeni kupci, ki se
registrirajo v članstvo MEGA klub v aplikaciji spletna košarica s svojimi
podatki ali kot gost in kupci, ki na prodajnem mestu posredujejo svoje
podatke. Na prodajnem mestu je možna tudi registracija v članstvo MEGA
klub. Priporočena prodajna cena je običajno višja (prečrtana) od
internetne cene.
Uporaba spletne aplikacije je brezplačna in v ničemer obvezujoča.
Načini plačila ponudbe:
Naročeno blago lahko plačate na naslednje načine:
z gotovino ob
prevzemu v trgovini ponudnika, velja cena;
z odkupnino
Pošti Slovenije ob prevzemu, velja cena z dodanimi stroški
dostave, ponudnik kupca obvesti s predračunom
z nakazilom
na račun ponudnika, velja cena, ponudnik predhodno izda
predračun, ki ga kupec poravna na TRR podjetja mehatron Robert Perger
s..p.;
plačilo s
kartico na blagajni, velja cena;
z obročnim
plačilom, več v razdelku Plačilni pogoji.
Ob dobavi ponudnik izda račun v papirni obliki, na katerem so prikazani
tudi stroški dostave in odkupa. Naročila in njihova realizacija so kupcu
vedno na voljo na spletnem naslovu ponudnika v mapi Pregled naročil, dostop
do pogodbe pa je mogoč na naslovu ponudnika.
Cene
- Cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. V
kolikor je kupec registriran kot nadaljnja prodaja so cene brez DDV in
je ta podatek izrecno naveden. - Cene veljajo v trenutku oddaje košarice za izdelke na zalogi,
nimajo v naprej določene veljavnosti in veljajo v primeru plačila z zgoraj
navedenimi načini. - Cene za izdelke, ki ob naročilu niso na zalogi ali se med
procesom urejanja naročila prodajo, so lahko različne od objavljene. V tem
primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembi cene in roku dobave s
ponudbo. - Trudimo se, da bi vedno zagotavljali ažurne podatke, a se vendar
lahko zgodi, da bi bil podatek o ceni napačen V takih primerih bo kupec
predhodno obveščen o spremembi pogojev in ponudnik brez nadaljnjega sprejme
odpoved naročila. - Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v
trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo, kupec pa ga plača (kupec prejme
elektronsko sporočilo o statusu Zaključeno). Cene in ostali pogoji so fiksni
in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. - Pogodba in vsa ostala komunikacija se sklepa v slovenskem
jeziku.
Stroški dostave:
Če kupec želi blago prejeti na svoj naslov, mu ga ponudnik proti plačilu
dostavnih in odkupnih stroškov pošlje s paketno distribucijo Pošte Slovenije.
Cena dostave je odvisna od teže paketa:
DOSTAVA PTT DO 5 KG= 4,64 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 10 KG= 6,34 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 20 KG= 6,71 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 30 KG= 9,76 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 40 KG= 11,35 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 50 KG= 12,20 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 75 KG= 15,86 EUR z DDV
Strošek za odkupne pošiljke je dodatno 1,80 EUR z DDV. Za pošiljke večjih
dimenzij ali večje mase, se kupec in prodajalec vsakokrat dogovorita za
višino stroškov dostave.
Rok dostave artiklov,
-ki so na zalogi je 3-5 delavnih dni
-ki so na zalogi v skladišču 4-10 delavnih dni
Kako oddate košarico in opravite nakup?
- Za kreiranje nakupovalne košarice,
- Po tem lahko v košarico dodajate artikle,
ki jih iščete v okviru blagovnih skupin ali po korenih besed kot npr. Mon sam
22 1920, če iščete Samsungov 22? monitor z resolucijo 1920 x 1080.
Isklanik preverja tako nazive kot opise in vam ponudi ustrezne zadetke.
- Ustrezni artikel dodaste v košarico in po
želji nadaljujete z dodajanjem. Artikle v košarici lahko poljubno izbrišete
ali popravite vnešeno količino, pri čemer aplikacija sproti preračunava
vrednost košarice. Pred oddajo košarice lahko ponudniku napišete tudi osebno
sporočilo v polju opombe. Ko oddate košarico potrdite tudi, da ste se
seznanili s splošnimi pogoji. Na el. naslov boste prejeli potrdilo, da ste
oddali košarico. Na spletni strani ponudnika so z osebno prijavo vselej
dostopni podatki o statusu in vsebini košarice.
- Ponudnik naročilo pregleda (status v
obdelavi) in preveri dobavljivost in cene artiklov v košarici in naročnika s
predračunom na elektronski naslov obvesti o predvidenem dobavnem roku (šteto
do dneva odpošiljanja iz skladišča ponudnika ali ponudnikovih pogodbenih
skladišč) in morebitnih dodatnih stroških dostave in odkupa ter navodili za
izvedbo plačila. Za posredovanje podatkov sme ponudnik kontaktirati naročnika
na tel. številko in el. naslov, ki ju je naročnik izpolnil ob registraciji.
Pogodba o nakupu je dokončno sklenjena, ko naročnik ponudniku s
plačilom potrdi svoje naročilo. Ponudnik dobavi naročene artikle v
skladu s predhodno danimi informacijami na predračunu. Ko je blago
odposlano na naslov kupca, se naročilo vodi v statusu zaključeno, naročnik pa
na el. naslov prejme navodila, kako ravnati v primeru odstopa od
pogodbe v roku, ki ga določa zakon.
- Ponudnik sklepa pogodbe na daljavo samo s potrošniki z naslovom v
RS, pošiljanje v tujino se določi po ceniku pošte slovenije najvišji znesek za
pošiljanje v evropski uniji je 40? znesek pošiljanja je naveden na
predračunu ki ga prejme vsaka stranka. .
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga brez navedbe vzroka
odpove pogodbo, ki je bila sklenjena na daljavo. Rok prične teči z dnevom, ko
je kupec blago prevzel. Najkasneje v 14 dneh od obvestila o odpovedi pogodbe
mora kupec ponudniku vrniti nepoškodovano kupljeno blago brez odškodnine, pri
čemer pa mora nositi neposredne stroške vračila predmeta nakupa. Prejeto
blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v originalni
embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova
količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec .
O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v
14 dneh od prejema blaga, in sicer na e-naslov info@mehatron.si ali
pisno na naslov ponudnika. Ponudnik kupcu vrne v celoti plačano kupnino takoj, ko je mogoče, vendar
najkasneje 14 dni od odpovedi pogodbe s z enakim plačilnim sredstvom kot ga
je uporabil potrošnik oz. skladno s 43d členom ZVPOT. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce, knjige
in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža
oz. varnostni pečat. (napotitev na 43. člen ZVPOT)
Vračilo ali menjava blaga, ki je bilo kupljeno v trgovini, je mogoče samo po
dogovoru s prodajalcem in je predmet možnosti in dobre volje prodajalca.
Če je paket do kupca prišel fizično poškodovan in kaže znake odprtja,
mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Kupec zavrne
paket na naslovni pošti, kjer s poštnim delavcem izpolnita reklamacijski
zapisnik, paket pa vrneta skupaj z zapisnikom na naslov ponudnika. Ponudnik
in Pošta Slovenije v čim krajšem času rešita tako reklamacijo in nadomestita
poslani paket.
Stvarna napaka
Kupec lahko blago reklamira ,v dveh mesecih od odkritja napake.
Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti,
ki so potrebne za njegovo normalno rabo.
Artikel ima stvarno napako kadar:
- nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet - nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec
kupuje in je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana - nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz.
predpisane - je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen
če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Prodajalec ne odgovarja za stvarno napako
po poteku 24 mesecev od nakupa izdelka.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom iste vrste
in z izjavami proizvajalca ali pooblaščenega serviserja.
- obrazec pošlji te naslov info@mehatron.si. Po prejemu prijave vas bomo
kontaktirali glede prevzema artikla.
Artikel, ki ga pripravite za pošiljanje preko Pošte Slovenije, primerno
zapakirajte v originalno embalažo, priložite vse pripadajoče dodatke in
obrazec o prijavi stvarne napake.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z 32. Členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov
(Uradni list RS 81/2015, z dne 30.10.2015), podjetje MEHATRON ROBERT PERGER
S.P.. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških
sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi jih potrošniki
lahko sprožili v skladu s tem zakonom.
Mehatron Robert Perger s.p. . kot
ponudnik blaga in storitev omogoča sklenitev pogodbo na daljavo na svoji
spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno
reševanje potrošniških sporov:
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe EU št. 524/2013 EP in Sveta
o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe ED št.
2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Splošni pogoji za partnerje 1.2. Sodelovanje MEHATRON s partnerji temelji na načelu pogodbenega odnosa
s partnerji. 1.3. MEHATRON sodeluje s partnerji, ki ustrezajo pogojem za poslovno
sodelovanje. 1.4. Poslovanje MEHATRON s partnerji poteka na podlagi tega poslovnika.
Dogovori, ki se razlikujejo od tega poslovnika morajo biti sklenjeni v pisni
obliki. 1.5. Posamezne navedbe o prodajnih programih MEHATRON in opisi produktov
ter prospekti so neobvezujoči, razen, če so izrecno označeni kot obvezujoči.
MEHATRON ne odgovarja za pravilnost objav opisov na svoji spletni strani, zato
odgovornost v zvezi z morebitnimi nepravilnostmi ne more biti prevaljena na
E-MISIJO. 2.Pogoji za poslovno sodelovanje 2.2 so uveljavljeni na trgu, 2.3 imajo finančne zmožnosti za izvajanje pričakovanega obsega
poslovanja, 2.4 imajo sprejemljiv in z MEHATRON programom
kompatibilen prodajni program, 2.5 imajo ustrezno usposobljeno prodajno in tehnično osebje, 2.6 imajo ustrezne prostore za prodajo in skladiščenje
proizvodov, 2.7 so ustrezno komunikacijsko opremljeni, 2.8 imajo ustrezne reference pri trženju svojega prodajnega
programa, 2.9 imajo ustrezno vizijo trženja MEHATRON prodajnega programa. 2.10. MEHARON pričakuje od svojih partnerjev minimalni promet (fakturirano
neto realizacijo) 10.000,00 EUR letno. 3.Poslovno sodelovanje 3.2. MEHATRON s partnerjem, ki izpolnjuje s poslovnikom določene pogoje za
poslovno sodelovanje, sklene Pogodbo o poslovnem sodelovanju. 3.3. MEHATRON in partner v pogodbi dogovorita tudi pričakovan letni obseg
poslovanja. 3.4. Morebitne spremembe pogodbe o poslovnem sodelovanju se dogovorijo v
pisni obliki. 3.5. MEHATRON je upravičena pravice in obveznosti iz s partnerji sklenjenih
pogodb prenesti na druge družbe. 3.6. Partner bo elemente prodajnih programov tržil izključno po navedenih
proizvodnih nazivih, upoštevaje blagovne znamke in določila avtorskega prava in
prava intelektualne lastnine. Partner bo svojim strankam dajal informacije in
dokumentacijo potrebno za uporabo elementov prodajnih programov. 4.Poslovna skrivnost 5.Naročanje 5.2. Če ni drugače določeno, ponudba velja 2 (dva) dni. Po izteku ponudbe
MEHATRON ne jamči več za dobavljivost in cene blaga. 5.3. Naročila, ki se sklicujejo na MEHATRON ponudbo se sprejemajo pisno po
pošti, preko elektronske pošte, faxa ali preko spletne trgovine B2B. Z uporabo
elektronskih komunikacijskih poti stranki soglašata, da imajo tovrstna naročila
značaj pisnega naročila. 5.4. V izjemnih primerih je možno tudi telefonsko naročanje, ki mora biti
naknadno potrjeno v eni izmed oblik iz prejšnje točke. 5.5. Naročilo naj se sklicuje na MEHATRON ponudbo ali pa naj vsebuje
podatke o vrsti in količini naročenih proizvodov, podatke o naročniku in
podatke o načinu dobave. 5.6. Naročila so nepreklicna. 5.7. MEHATRON potrdi prejem naročila z dokumentom Predračun. 5.8. Naročilo bo praviloma obdelano v roku enega delovnega dne. 6.Obveščanje in komunikacija 6.2. Elektronska pošta je osnovni in privzeti način komunikacije s
partnerji. Vsi zaposleni v MEHATRON imajo elektronski naslov. MEHATRON
pričakuje od partnerjev, da komunicirajo preko svojih uradnih elektronskih
naslovov. V primeru nejasnosti glede slednjih, si MEHATRON pridržuje pravico,
da zahteva pisno potrditev istovetnosti. 7. Varovanje osebnih podatkov 8.2. Dobavni rok prične teči s potrditvijo naročila s strani MEHATRON, vendar
ne pred polno razjasnitvijo podrobnosti izvedbe dobave. 8.3. Dobavni roki so informativni in ne vključujejo nedelovnih dni. 8.4. Pri dobavi blaga MEHATRON sama izbere transportno sredstvo oziroma
dostavno službo. 8.5. Partner potrdi prejem blaga s podpisom dobavnice ali drugega
ustreznega dokumenta. S tem potrdi količino in vrsto prevzetega blaga.
Reklamacije glede količine in vrste blaga morajo biti sporočene v pisni obliki,
vendar najkasneje naslednji delovni dan. 8.6. V primeru osebnega prevzema blaga se mora partnerjev pooblaščeni
prevzemnik identificirati in izkazati z ustreznim pooblastilom za prevzem. 8.7. Osebni prevzem poteka v MEHATRONOVEM skladišču, znotraj delovnega
časa, to je od ponedeljka do petka od 9.00 do 12:00 ure in od 13 do 17 ure, v
soboto od 9.00 do 12.00. 8.8. Če partner v dveh dneh ne prevzame pripravljenega blaga, si
pridržujemo pravico, da blago dostavimo stranki. Pridržujemo si tudi pravico,
da stranki zaračunamo skladiščenje neprevzetega blaga. 8.9. Partner mora vse reklamacije v zvezi z dobavo in kvaliteto
dobavljenega blaga sporočiti najkasneje naslednji dan po prejemu. 8.10. Reklamacije glede dobavljene opreme se morajo izvršiti skladno z
veljavno zakonodajo (Obligacijski zakonik) in drugimi predpisi, ki urejajo to
področje. 9.Plačilni pogoji 9.2. MEHATRON lahko po lastni presoji partnerjem odobri odlog plačila in
kreditni limit. 9.3. V primeru odobritve kreditnega limita lahko partner naročeno blago
plača z odloženim plačilom. Rok plačila je zapisan na fakturi. 9.4. V višino kreditnega limita se vštevajo vse neporavnane obveznosti in
vsa še nedobavljena naročila PARTNERJA. 9.5. Plačila se izvajajo z nalogom za vplačilo, ki se sklicuje na številko
dokumenta, ki je osnova za plačilo. 9.6. V primeru nejasnosti in plačilih brez sklica si MEHATRON pridržuje
pravico, da najprej zapira najstarejše terjatve. 9.7. V primeru zamude s plačilom je MEHATRON upravičena obračunati zakonske
zamudne obresti. 9.8. MEHATRON si pridržuje pravico, da v primeru partnerjeve zamude s
plačili, prekine vse poslovne odnose s partnerjem. 10.Odloženo plačilo in zavarovanje plačila 10.2. MEHATRON v primeru odloženega plačila od kupca zahteva zavarovanje
plačil z ustreznim instrumentom zavarovanja plačila (menica, bančna garancija
prvovrstne banke na prvi poziv, poroštvo, hipoteka, potrjen nepreklicni
dokumentarni akreditiv pri prvovrstni poslovni banki). 11.Garancija 11.2. Če blago sprejme v reklamacijo partner, ga je dolžan še isti dan,
vendar najkasneje naslednji delovni dan, posredovati pooblaščenemu servisu. V
kolikor partner ta rok prekorači in servis zaradi posledično krajšega roka za
popravilo popravila ne izvede pravočasno, je partner dolžan povrniti morebiten
strošek nadomestila blaga z novim blagom oziroma vračila kupnine ter vso škodo,
ki pri tem nastane. 12.Končne določbe 12.2. Za poslovanje s poslovnimi partnerji veljajo izključno pogoji
navedeni v teh splošnih pogojih, razen če v Pogodbi o poslovnem sodelovanju ali
v aneksu k pogodbi ni drugače določeno. Drugačni dogovori brez pisnega dogovora
ne morejo biti veljavni. 13.3. Splošni pogoji stopijo v veljavo v petnajstih dneh po objavi in
veljajo do objave novih. Naročila bodo vselej obravnavana skladno s trenutno
veljavnimi splošnimi pogoji.
Aplikacija SPLETNA KOŠARICA ne omogoča neposredne sklenitve
nakupne pogodbe in nakupa preko spletnih strani, omogoča pa vam vpogled v
seznam artiklov, cene in tehnične specifikacije. Svoje povpraševanje s pomočjo
spletne košarice oddate, ponudnik pa bo preveril cene, dobavljivost in
združljivost izbranih komponent in vam dokončno ponudbo z morebitnimi
prevoznimi stroški posredoval na vaš elektronski naslov brez obveznosti in
stroškov.
1.Splošno
1.1. Ta poslovnik ureja poslovanje družbe MEHATRON ROBERT PERGER S.P.. (v
nadaljevanju MEHATRON) s partnerji.
2.1. MEHATRON želi sodelovati s partnerji, ki izpolnjujejo naslednje
pogoje:
3.1. Pred začetkom poslovnega sodelovanja MEHATRON preveri partnerjevo
izpolnjevanje pogojev iz točke 2. tega poslovnika.
4.1. Partner se obveže, da bo varoval poslovne tajnosti, s katerimi se bo
spoznal med poslovnim sodelovanjem z MEHATRONOM. To določilo velja tudi po
prenehanju poslovnega razmerja.
5.1. Na podlagi partnerjevega povpraševanja MEHATRON izdela ponudbo, s katero
določi naziv, opis, ceno in količino naročenih elementov prodajnih programov. V
ponudbi MEHATRON določi tudi plačilne pogoje in ostale okoliščine predmetne
prodaje.
6.1. MEHATRON partnerje informira preko pošte, elektronske pošte, preko
spletnega sistema B2B ali preko spletne strani.
MEHATRON se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika
v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila
2016 in ZVOP-1.
Vse podatke MEHATRON pridobi izključno
za izpeljavo nakupa in pošiljanje naročila. Uporabnik se mora zavedati, da je
dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in
resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi
svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni
podatki, ki jih je navedel, pravilni.
8.Odprema in prevzem blaga
8.1. MEHATRON si pridržuje pravico, da določi minimalni znesek naročila. Za
naročila pod minimalnim zneskom naročila, MEHATRON lahko zaračunava
manipulativne stroške.
9.1. Partnerji plačujejo blago po predračunu, najmanj en dan pred dobavo
blaga.
10.1. Kreditni limit odobri direktor MEHATRON na podlagi bonitete
partnerja, dosedanjega poslovnega sodelovanja, plana za tekoče leto, ter
predloženih instrumentov zavarovanja plačila.
11.1. Za blago, za katerega je izdana garancija za brezhibno delovanje
stvari, MEHATRON ob izpolnjevanju garancijskih pogojev v garancijskem roku
jamči za brezhibno delovanje. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga
končnemu kupcu v kolikor ni presežen 3-mesečni rok skladiščenja pri partnerju
(shelf-life). V primeru predolgega skladiščenja, rizik garancije prevzema
partner.
12.1. Vsakokratni poslovnik velja za vse partnerje, ki stopajo v razmerje z
MEHATRONOM neposredno. Šteje se, da je poslovni partner seznanjen s poslovnikom
in nanj pristaja, s tem ko podpiše pogodbo o poslovnem sodelovanju oziroma poda
MEHATRONU naročilo.