Prosimo počakajte...
 
 

Izberite
» Računalniki
» Blagajne
» RAČUNALNIŠKI DELI
» Prenosniki
» Monitorji
» Tiskalniki
» TV, AUDIO, VIDEO
» Foto
» POS oprema
» Video nadzor
» Programska oprema
» Potrošni material
» GSM OPREMA
» Razprodaja
Uporabniki
Uporabniško ime:

Geslo:



Pozabil sem geslo | Nov uporabnik

Nakupovalna košarica
Košarica je prazna
vrednost: 0,00 €

Orodja
» Domov
» Izvozi cenik v XLS
» Izvozi cenik v XML
Naročila:
» Novo naročilo
» Pregled naročil
» Moji podatki

Piškotki Več o tem

Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI DRUŽBE MEHATRON Robert Perger s.p.

 

Izdaja št 1                                                                           Velja od:15.01.2017

 

SPLOŠNI POGOJI DRUŽBE MEHATRON ROBERT PERGER s.p. ZA POTROŠNIKE

 

Splošni pogoji za potrošnike 

Splošni pogoji sklepanja pogodbe na daljavo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. 

Spletno mesto ureja podjetje MEHATRON Rober Perger s.p. ( v nadaljevanju ponudnik). Ob registraciji na spletno mesto www.mehatron.si obiskovalec pridobi uporabniško ime in  geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. 

Splošni pogoji poslovanja določajo medsebojne pravice in obveznosti ponudnika in kupca. S prijavo v spletno trgovino kupec potrjuje, da sprejema splošne pogoje.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov na spletnem mestu

Ponudba na spletu se spreminja pogosto, cene veljajo na dan izdelave ponudbe, o dobavljivosti pa ponudnik potrošnika obvesti s predračunom po elektronski pošti.
Cene so predstavljene kot redne cene in gotovinske cene. 
Redne cene so prodajne cene ponudnika za negotovinsko plačilo. Gotovinska cena je cena, ki velja za nakup v trgovini ali preko spleta in upošteva takojšnje  100% gotovinsko plačilo ali predplačilo na TRR ponudnika. Cene veljajo za registrirane kupce, sama registracija pa se lahko izvede tudi ob nakupu v poslovnih prostorih ponudnika.
Uporaba spletne aplikacije je brezplačna in v ničemer obvezujoča.

Načini plačila: 

Naročeno blago lahko plačate na naslednje načine: 
z gotovino ob prevzemu v trgovini ponudnika , velja gotovinska cena;
z odkupnino Pošti Slovenije ob prevzemu , velja gotovinska cena;
z nakazilom na račun ponudnika, ponudnik predhodno izda predračun, ki ga kupec poravna na TRR podjetja MEHATRON Robert Perger s.p., velja gotovinska cena;
z obročnim plačilom America express in Diners,V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami na prodajnem mestu velja redna cena.
Ob dobavi ponudnik izda račun v papirni obliki, na katerem so prikazani tudi stroški dostave in odkupa. Naročila in njihova realizacija so kupcu vedno na voljo na spletnem naslovu ponudnika v mapi Pregled naročil, dostop do pogodbe pa je mogoč na naslovu ponudnika.

Cene

-  Cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. V kolikor je kupec registriran kot nadaljnja prodaja so  cene brez DDV in je ta podatek izrecno naveden. 

-  Cene veljajo v trenutku oddaje košarice za izdelke na zalogi, nimajo v naprej določene veljavnosti in veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini.

-  Cene za izdelke, ki ob naročilu niso na zalogi ali se med procesom urejanja naročila prodajo, so lahko različne od objavljene. V tem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembi cene in roku dobave s ponudbo.

-  Trudimo se, da bi vedno zagotavljali ažurne podatke, a se vendar lahko zgodi, da bi bil podatek o ceni napačen V takih primerih bo kupec predhodno obveščen o spremembi pogojev in ponudnik brez nadaljnjega sprejme odpoved naročila.

-  Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, odaje naročila.

-  Pogodba in vsa ostala komunikacija se sklepa v slovenskem jeziku.

Stroški dostave:

Če kupec želi blago prejeti na svoj naslov, mu ga ponudnik proti plačilu dostavnih in odkupnih stroškov pošlje s paketno distribucijo Pošte Slovenije. Cena dostave je odvisna od teže paketa:

DOSTAVA PTT  DO    5 KG= 3,81 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO   10 KG= 4,64 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO   20 KG= 6,34 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO   30 KG= 6,71 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO   40 KG= 9,76 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO   50 KG= 11,35 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO   75 KG= 12,20 EUR z DDV
DOSTAVA PTT DO 100 KG= 15,86 EUR z DDV

Strošek za odkupne pošiljke je dodatno 1,80 EUR z DDV. Za pošiljke večjih dimenzij ali večje mase, se kupec in prodajalec vsakokrat dogovorita za višino stroškov dostave.
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku
Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje najkasneje naslednji delovni dan po naročilu.
Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 3 delovne dni po prejemu naročila,
Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije
 
CENIK POŠTE SLOVENIJA KI ZAJEMA VSE POŠILKE TUDI IZVEN ZGORAJ NAVEDENEGA CENIKACENIK 

Kako oddate košarico in opravite nakup? OPIS ELEMETOV SPLETNE STRANI
-      Za kreiranje nakupovalne košarice, se je treba v aplikaciji najprej registrirati tukaj 

-      Prijavite se v levem okencu če ste že registrirani kjer je navedeno uporabniško ime ter geslo

-      Pozableno geslo

-      Po registraciji lahko v košarico dodajate artikle, ki jih iščete v okviru blagovnih skupin ali po korenih besed kot npr. Mon sam 22 1920, če iščete Samsungov 22?  monitor z resolucijo 1920 x 1080. Isklanik preverja tako nazive kot opise in vam ponudi ustrezne zadetke.

-      Ustrezni artikel dodaste v košarico in po želji nadaljujete z dodajanjem. Artikle v košarici lahko poljubno izbrišete ali popravite vnešeno količino(z gumbom sprmeni), pri čemer aplikacija sproti preračunava vrednost košarice. SLIKA UREJANJA

- Pred oddajo košarice lahko ponudniku napišete tudi osebno sporočilo v polju opombe.

- Obvezno mora namestiti kljukico v (Z potrdilom naročila se zavezujem k plačilu) 

-  če ugotovite napako kliknete pred odajo naročila popravi podatke SLIKA

- če pa je blago ki ga želite naročiti ustrezno kliknete zaključi naročilo.

- Ko oddate naročilo potrdite tudi, da ste se seznanili s splošnimi pogoji. Na el. naslov boste prejeli potrdilo, da ste oddali košarico. Na spletni strani ponudnika so z osebno prijavo vselej dostopni podatki o statusu in vsebini košarice.

-      Ponudnik naročilo pregleda (status v obdelavi) in preveri dobavljivost in cene artiklov v košarici in naročnika s predračunom na elektronski naslov obvesti o dobavi in morebitnih dodatnih stroških dostave in odkupa. Za posredovanje podatkov sme ponudnik kontaktirati naročnika na tel. številko in el. naslov, ki ju je naročnik izpolnil ob registraciji. Pogodba o nakupu je dokončno sklenjena, ko naročnik ponudniku potrdi prejeti predračun na elektronski naslov ponudnika. Ponudnik dobavi naročene artikle v skladu s predhodno danimi informacijami na predračunu. Ko je blago odposlano na naslov kupca, se naročilo vodi v statusu zaključeno, stanka pa na el. naslov  prejme navodila, kako ravnati v primeru odstopa od pogodbe v roku, ki ga določa zakon.

 

Reklamacija, odstop od pogodbe in vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik lahko svoj odstop poda na obrazcu, ki je na voljo tu ali  z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja odstop od pogodbe in sicer po elektronski pošti na e-naslov mehatron.info@gmail.com. Rok za vračilo začne teči naslednji dan po dnevu, ko je potrošnik blago prejel. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Potrošnik mora blago vrniti ponudniku nemudoma po odstopu, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu. Zgolj vračilo blaga v roku za odstop, ki mu ni priložena odstopna izjava, se ne šteje za odstop od pogodbe.

Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Potrošnik mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v nespremenjeni količini ter v originalni nepoškodovani embalaži. Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe oz. vračila. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le to posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik mora odstopni izjave priložiti kopijo računa in podatke o transakcijskemu računu, na katerega bo ponudnik lahko vrnil opravljena vplačila.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku tridestih (30) dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. 

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, zgoščenke/DVD, video igre, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjen. (napotitev iz 5 odstavka na 43č. člen ZVPOT) 

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Radgonska cesta 6,2234 Benedikt ali ga osebno prinese v trgovino na naslovu Radgonska cesta 6,2234 Benedikt.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za vračilo blaga: priloga1

Stvarna napaka:

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

·        artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

·        artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

·        artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

·        je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Mehatron Robert Perger s.p. seznanja da nosi odgovornost za stvarno napako na blagu, ki se pokaže v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVpot, da potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti Mehatron Robert Perger s.p. v roku dveh mesecev od dneva , ko je bila stvarna napaka odkrita in seznanitev potrošnika, ki praviloma obvesti Mehatron Robert Perger s.p. o napaki z njegovimi pravicami.(37.člen ZVPot)

 

Stvarna napaka sporoči potrošnik na mail : info@mehatron.si

Ponudnik ima pogodbo za prenos paketov sklenjeno s Pošto Slovenije in pošlje kurirja na naslov stranke. 
Drugačen način vračila na stroške ponudnika ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.


Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je paket do kupca prišel fizično poškodovan in kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Kupec zavrne paket na naslovni pošti, kjer s poštnim delavcem izpolnita reklamacijski zapisnik, paket pa vrneta skupaj z zapisnikom na naslov ponudnika. Ponudnik in Pošta Slovenije v čim krajšem času rešita tako reklamacijo in nadomestita poslani paket.
 
Garancija     
   
- Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu, ki je naveden na gar. listu.. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. 

- Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in delujočim izdelkom.

- Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. 
- Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov. 

- Reklamiranemu artiklu obvezno priložite podroben opis napake in kopijo računa in gar. Lista.

- Naslov za vračilo reklamiranih artiklov je prvenstveno pooblaščeni servis, ki je naveden na gar. listu.

- Reklamirani izdelek dobro zavarujte z ustrezno embalažo in polnili, da ne bi prišlo do poškodb med prenosom.    
Ponudnik krije stroške pošiljanja reklamiranega blaga izključno v primeru, ko ga kupec predhodno obvesti o nameravanem pošiljanju in mu ponudnik na njegov naslov pošlje kurirja. Pri izbiri drugih načinov pošiljanja ponudnik ne krije stroškov transporta. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Naslov servisa ponudnika: MEHATRON Robert Perger s.p., Reklamacije, Radgonska cesta 6, 2234 Benedikt

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova mehatron.info@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi MEHATRON ROBERT PERGER S.P. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

MEHATRON, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


















<